6 Nisan 2009 Pazartesi

Become A Legend : Borning



17 yaşıma yeni girmiştim. 1 ay olmuştu. Bundan tam 1 ay önce futbolu ne kadar sevdiğimi bilen arkadaşlarım bana bir sürpriz yapmış, cinsiyet gözetmeksizin hepsi favori takımının formasını giymiş ve ellerinde futbol sahası şeklinde bir pasta ile odama adeta tatlı bir baskın düzenlemişlerdi. Pasta merasiminden sonra geceyi diskoda geçirmiştik. Saat yeterince geç olduktan sonra bayan arkadaşları yolcu edip her ne kadar uykumuz olmasa da eve gelmiştik. En parlak fikir yine en iyi dostumdan gelmişti.

- Kimse uyumak istemiyor, en iyisi birkaç nostaljik maç izleyelim. Ne dersin doğum günü çocuğu ?

Hoşuma giden maçların çoğunun arşivimde durduğunu biliyordu. Bana hangi dvd'yi izlemek istediğimi sorar gibi bakmış, ben ise fark etmez dercesine mimik hareketleri ve bakışlarımla cevap vermiştim. Uefa kupası konulu kutuyu getirdi, içerisinden 2007 yılına ait maçların olduğu dvdyi almış ve oynatıcıya takmıştı.




Yarın büyük gündü. Futbol kampının sonuna gelmiştik, seçmelerin heyecanı ile uykusuz bir haftayı geride bırakmıştım, sadece 1 gece kalmıştı. Bir. Aslında çok kısa bir zaman. Hayatımın en uzun gecesi. Sanırım bu anı uzun süredir bekliyordum.

Akşam uyumamama rağmen sabah oldukça dinç kalktım. Birşeyler atıştırdım. Erkenden tesislere doğru yola koyuldum. Kamptan arkadaşlarımı gördüm ve hepsine iyi şans diledim. Bizi iki takıma ayırmışlardı. Listeden adıma baktım. Sonra soyunma odasına doğru gittim.

Sahaya çıktığımda tribünleri ilk defa dolu görüyordum. Birçok insan seçmelerin etkisi ile ailesiden birini-arkadaşını destekmek amacı ile bu ufak stadı doldurmuştu. Arkadaşlarıma kasten gelmemelerini söylemiştim, zira bu benim için gereksiz bir heyecan olurdu. Normal antremandaki gibi çıkıp oynayacaktım. İzlendiğim gerçeğini, tribündeki yetenek avcılarını takmayacak sadece ve sadece kendi oyunuma konsantre olacaktım. Kendimi buna şartlamıştım ama bacaklarım neden titriyordu ?Ayrıca aklımdan hertürlü kötü ihtimali geçirmeyi de ihmal etmiyordum. Aklımda hep aynı duayı tekrarlıyordum : "Allah'ım tek istediğim daha önce yaptıklarımı ortaya koymak. Fazlası değil."

To be continued...

Hiç yorum yok: